onsdag 5. desember 2007

Hvor skal man legge ut presentasjons mappen?

Litt usikker på hvor jeg skal legge presentasjons mappen min vipper mellom Wetpaint wiki eller rett å slett lage en ny blogg, litt usikker etter som det vil vise at man behersker flere verktøy om man ikke bare benytter blogg, men på en annen side så tar det litt tid å sette seg inn i alle mulighetene en wiki har.

Ellers så har jeg brukt litt tid på Google Analytics som kan være et greit verktøy for å se på aktiviteten på sine nettbaserte publiseringsverktøy, og hvordann øke denne.

3 kommentarer:

Bente sa...

Det jeg vet er at mange gjør det med google.doc eller med bloggen. Wetpaint wiki og google analytics har jeg aldri vært borti. Det hadde vært flott hvis du lagde et lite innlegg på disse hvor du kort prsenterte disse verktøyene og med evt. linker til.
Jeg kommer til å bruke bloggen min. Har ikke energi og tid til å være mer kreativ.

Yngstelæreren sa...

Jeg tror ikke du trenger å bevise enda mer enn å levere mappa i en blog eller f.eks doc. Du kan jo henvise til andre verktøy i oppgava di. Wetpaint wiki har jeg aldri hørt om, sikkert spennende men jeg hadde ikke brukt tid på det like før en opgave skal leveres. Tenk mer på innholdet i oppgaven enn hvor oppgava skal leveres, er min tanke..

Mette Raaholt sa...

Det er fint vi er så forskjellige i gruppa vår. Du bidrar med de nye verktøyene. Jeg synes du har prøvd ut noe nytt hver gang jeg er innom mappa di! Det er inspirerende. Heia!